Posted by: heentza | 12. november 2011

Åh ja der er ikke sket meget…

i meget lang tid….
Jeg har faktisk ikke hæklet ret meget, og så har jeg haft en del at se til, da jeg jo er kommet på arbejdsmarkedet… Nu får vi se hvor længe det varer, da det kun er et vikariat jeg har gang i. Stedet er super godt, så jeg håber jeg kan få lov til at blive der noget længere! Nu må vi se… synes ikke helt jeg har lyst til at skulle begynde et nyt sted og igen være totalt nybegynder og ikke vide noget som helst, men sådan er vilkårene jo nu en gang, når der er mangel på de kære faste stillinger!
Nå men det var jo hækling jeg kom fra, og lidt har jeg da lavet!
Jeg har hæklet nogle suttekæder. Opskriften kommer fra Silverdesigns, men jeg har korrigeret lidt i dem. De er ekstra lange – uhha uhha da da det må man det ikke. Hehe jo jeg har lavet dem ekstra lange sådan de kan sidde på håndtaget af barnets første autostol. Hermed kan mor og far finde sutten, og faktisk lærer barnet også at min sut sidder i enden af denne snor, så jeg trækker bare i den! Og ja snoren er lang, men så længe den er fastgort på stolen og barnet spændt fast i stolen, kan den ikke nå rundt om barnets hals!

Her er billederne:

Suttekæde II

Suttekæde III


Suttekæde I


Skriv et svar

Kategorier

