Posted by: heentza | 6. marts 2011

Tadaaaaa

Yes yes så er mit fine skjold færdigt!

Fastelavn VI

Puha det tog godtnok bare lang tid! Men er da ganske godt tilfreds med resultatet, selvom jeg blev temmelig frustreret, da jeg opdagede jeg måtte ud og købe mere gul garn, da jeg var løbet tør halvvejs… mega øv.. og endnu mere øv, da jeg måtte konstatere at de havde udsolgt af lige netop den farve, så jeg måtte købe en gul et andet sted som mindede om… jeg forsøgte at skjule farveændringen og synes da det gik rimeligt, hehe så længe jeg ikke kigger på den i fuldt dagslys…

Fastelavn VII

Hehe og det sjoveste af det hele, var så at sønnike alligevel ikke ville være dragejæger… så det endte med han blev spiderman iført sit nattøj med spiderman på… Så får vi se hvad det bliver til i morgen… han snakkede om at han ville være tiger… har dog ikke noget tøj til det men kan da male ham i hovedet…

Orv var lige ved at glemme… opskriften på skjoldet kommer fra Gudrun, som er så sød at hendes opskrifter er gratis og kan rekvireres på engelsk eller tysk. Jeg har dog ikke kopieret skjoldet fuldt ud, idet jeg har lavet nogle småmodifikationer og så har jeg lavet en enkelt stor ændring… jeg har nemlig broderet en drage på, istedet for det mønster hun havde på sin.


Skriv et svar

Kategorier

