Posted by: heentza | 9. januar 2011

Godt nytår

Ja det er da vist ikke lige meget jeg har fået opdateret på denne side… Det tager nok alligevel lidt mere tid, nu hvor jeg er blevet mor til tre… Dejlige unger, som rigtigt kan holde én beskæftiget:-)
Jeg får dog hæklet en del alligevel, og ved slet ikke hvordan jeg skal få blogget om det hele…. finder hele tiden noget spændende og nyt og har snart prøvet rigtigt mange ting! Jeg har hæklet mange forskellige sko fra Sylver Designs. Jeg er også lige netop faldet for Delicious Crochet, som har nogle rigtigt søde dyr og bl.a. også de sødeste hæklede bedsteforældre. Jeg har endnu ikke prøvet nogle af mønstrene, da jeg først lige skal overveje hvor mange og hvilke jeg vil købe.
I julegave fik jeg også en amigurumibog, så nu vil jeg forsøge mig lidt mere med den genre også, og måske se om jeg sætte mit eget præg på nogle af mine hæklerier!


Skriv et svar

Kategorier

