Posted by: heentza | 6. juli 2010

Sygeplejerske – endelig

Ja så er jeg endelig færdig med bachelor og eksamen! Super dejligt! Ved ikke helt om det går op for mig at jeg er færdiguddannet før jeg får arbejde… men der går der et stykke tid endnu, da jeg først lige skal på barsel🙂 Det bliver også skønt!
Synes der er så mange ting jeg gerne vil have lavet, men kan slet ikke hitte rede i hvor jeg skal begynde, og samtidig er maven også ved at være temmelig meget i vejen! Plukveer har der også været rigeligt af, så nu får vi se hvor meget jeg får lavet inden den lille bebs kommer! Er nu begyndt at glæde mig til at slippe af med maven igen!!!


Skriv et svar

Kategorier

