Posted by: heentza | 6. april 2010

Sjal

Sjal

Ja jeg har gang i mange forskellige ting på én gang! Dette sjal fra garnstudio er også en af mine projekter. Hvornår jeg lige bliver færdig med alle disse ting, det er svært at sige, da jeg også er i gang med at skrive bachelor, som jo helst skal bruge den meste af min tid…

Æv æv har da vist også for mange ting i hovedet… har lige opdaget at jeg har lavet fejl i mit sjal, så nu skal jeg til at pille op😦

Så er sjalet færdigt🙂 Selvom jeg lavede fejl, så fik jeg reddet det meste, så jeg ikke behøvede at pille helt så meget op🙂 Men synes resultatet blev godt!


Skriv et svar

Kategorier

